Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

sånt som händer haha

Publicerad 2015-01-12 22:58:12 i ALLMÄNT,

Och så var det måndag. Veckorna går så himla fort! 
 
Pardy i lördags. 
Middag och förmys hos Eva, innan vi gick till Linda. Jäkla massa roliga människor, och det slutade i köket som så ofta haha. 
Banken för mig och Eva där vi träffade bl.a Lisa och William :) 
Ja och sen hände ju det DET DÄR haha så jag sket i banken och gick över till Olles istället. 
Yyyyrande innan jag spatserade hem med en kebab i handen :) 
 
Igår låg jag i sängen hela dagen och kollade SoA innan jobb vid 22. 
 
Idag slutade jag 13, här hemma har jag bara tvättat och plockat undan lite. 
Har ont som fan i nacken så har inte orkat anstränga mig för mkt idag.. 
 
Imorgon ska jag äntligen till Knislinge och träffa Lillie & Elin och sen åker jag direkt till Bromölla för lite jobb :) 
 
Haha pricksäkert!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela