Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

så mkt vänner

Publicerad 2015-01-14 22:27:00 i ALLMÄNT,

Yes, jobb på skolan både idag, imorgon och fredag :) 
Börjar 07 imorgon så ska hoppa i säng nu bums. 
 
Imorgon efter skolan ska jag åka till Desiree.
Flera månader sen vi sågs så det ser jag verkligen fram emot :) 
Och på fredag efter skolan ska jag till Vä och myyyyyysa med två små små pojkar hihi :D 
 
Ja inte mkt man är hemma denna veckan. Är hemma och sover typ. 
Men ibland ser mina veckor ut så. Inte lätt när man har så många vänner ;) heheh 💜
Nej men nästa vecka ska jag vara hemma lite mer. Har fortfarande inte fått det städat här hemma ju.
Men så är jag ju iaf inte hemma heller så jag lider ju inte av det haha 
Inte ens Sofie har jag haft tid o träffa dennas veckan! :O det om något är ju helt skandal. 
 
Nej sängen nu så jag orkar upp 6.00 imorgon. 
 
Och bäbisen är tillbaka hos mig efter jullov hos pappa :) 
 
Provsmak idag. Olika asiatiska såser och kryddor. Älskar mitt lilla extraknäck! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela