Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

slagen på snoken

Publicerad 2015-01-12 00:22:00 i ALLMÄNT,

Tydligen tyckte någon fitta igår att jag var värd att puckla på, så här ligger jag med två blåmärken i pannan, en förjävla öm näsa och  trassligt hår. 
Blåmärkena vet jag inte riktigt hur jag fått då minnet sviker lite, men jag fick iaf en armbåge rätt i ansiktet så det började blöda och cider i hela håret. 
Men ja, hon fick sig några smällar också och dessutom blev hon utslängd efter vad jag fick höra, vilket inte jag blev 😊.
 
Tog väl inte det allt för hårt dock. 
Även om det såklart var jävligt onödigt och man inte får göra så, så finns det värre grejer att bry sig om. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Desiree

Publicerad 2015-01-12 22:34:52

Fy fan!!! Hoppas du fick in några bra smällar du med! Så tråkigt att vissa inte har någon spärr! Krya på dig❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela