Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

nyårsdagen

Publicerad 2015-01-02 00:29:54 i ALLMÄNT,

Idag har jag jobbat i knislinge, 14-23. 
De ringde igår och frågade om jag kunde, och i o med det är storhelg så kunde jag inte säga nej. 
 
Men det gick bra, trots att jag sovit typ nada inatt och var extremt opigg. 
Så nu är jag hemma i min säng o ska sova typ nuuu. 
 
Imorgon ska jag tillbaka till knislinge, men denna gången för att mysa med Elin och Lillie :) 
Och på kvällen ska jag, Anton och pappa gå på bio! 
Vi ska se 'Exodus: Gods and Kings'. Jag tror den är helgrym! 
 
Och jag är faktiskt glad att jul och nyårshelgerna är över nu. 
Jag längtar tillbaka till min vardag. 
Jag saknar skolan och barnen, jag saknar mina lediga dagar, jag saknar mina luncher och träffar med alla mina vänner! 
 
Nu ska jag sova och drömma om mitt nyår som var så himla bäst! 
 
Hittade en somrig och apig bild från big slap! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela