Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

homemade sushi

Publicerad 2015-01-31 19:25:01 i ALLMÄNT,

Sitter på jobbet. Började 12 o slutar 10 imorgon. 
 
Träffade ju Stina, Emma och Juni i torsdags. 
Åt på wookhouse, sushiiiiii! Så gott. 
Och så mysigt att träffa flickorna, pinsamt att vi inte gör det oftare. 
 
Igår jobbade jag, slutade 15.30. 
Gick inom maxi innan jag åkte hem. 
Hemma duschade jag, gjorde matlådor OCH- egen sushi! 
Köpte nämligen ett sushikit på maxi. Var inte vidare svårt eller komplicerat alls o göra, och blev faktiskt riktigt bra. Dock så smakade det inte så värst bra.. Gillade inte riset. Antingen var det inte tillräckligt kokt eller så var det inte gott helt enkelt. 
Får prova igen en annan gång :) 
 
Idag gick jag upp tidigt och åkte till stan vid 8.30 
Hemmakväll öppnade 9 så då var jag där! De hade 50% på allt så då måste man ju passa på känner jag :) 
Trots att jag var där när de öppnade och stod i kö, så fick jag inte allt jag hade tänkt ut. Astrid Lindgren-boxen höggs direkt. Det var synd. 
Men jag fick tag på one tree hill-boxen, fem volymer av skilda världar och frost. Så jag är riktigt riktigt nöjd ändå! 
 
Imorgon ska jag hem till pappa på eftermiddagen och sen på kvällen ska jag inte göra något alls! 
 
Och veckan är också helt blank just nu. 
Men den fylls säkert på snart :) 
 
Jag och Engla i tisdags. 
 
 
Fick mina jultidningar igår. Lite försenat men sånt som händer ;) 
Är iaf jättenöjd! Boken om sekter kommer bli riktigt intressant o läsa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela