Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

feber

Publicerad 2015-01-20 13:26:41 i

Ligger kvar i sängen fortfarande, sov riktigt länge idag. 
Har haft feber de två senaste dagarna. Skoj, verkligen.. 
Men jobbade i söndags ändå, inte det roligaste jag gjort i mitt liv. Men jag överlevde som tur var 😊 

Idag känns det bättre som tur är, för ska jobba i Knislinge ikväll. 
Men de ringde från skolan i morse o det fick jag tacka nej till, för kände jag inte skulle kunna jobba nästan 15 timmar i sträck. 
Kändes förjävligt rent ut sagt, att behöva säga nej. Framförallt för att jag ska till Knislinge där jag inte ens trivs.. 
😔 

Har haft ett par lugna dagar o det behövde jag. 
Ska inte göra något speciellt imorgon heller förutom att tvätta o sen fick jag ett extra nattpass inklämt också, men börjar ju inte förrän 22 😊 

Fy katten vad jag saknar min Branka.
Jag vet att hon har det helt underbart på Nya Zeeland och jag unnar henne det, men jag vill ändå ha henne här hos mig.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela