Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

en liten sötnos

Publicerad 2015-01-09 01:39:38 i ALLMÄNT,

Sitter på jobbet. 
 
Idag har jag lekt med Sofie och flickorna. Myst massa massa med min minsta tös. 
Jag, Stella och Sofie tittade på några avsnitt oskyldigt dömd innan vi hämtade Engla hos dagmamman. 
Ikväll skulle jag städat och gjort matlådor innan jobb men jag somnade ifrån det.. 
Får göra det imorgonkväll! 
 
Imorgon slutar jag 12 och då ska jag åka till Knislinge och mysa med en annan liten flicka, nämligen Lillie! Ja och hennes mamma också såklart :) 
 
 
Fick med en liten nysning på bild.
Bebisar som nyser kan ju vara något av det sötaste som finns. 
 
Stella i sina nya kläder hon fått av sin bästa tant :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela