Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

den där fjanten

Publicerad 2015-01-05 14:14:53 i

Sitter på bussen på väg hem från Vä. 
Men ska bara hemom o byta kläder och sen iväg igen på jobb i Knislinge. 

Har sovit hos pappa inatt. 
Fjanten åker tillbaka till Linköping imorgon, så jag vill ju umgås med honom de här sista timmarna. 

Jag tycker det ska bli jätteskönt att komma tillbaka till min vardag, men det suger att det även gäller Anton.. Han är min stjärna 🌟 och jag vill ha honom här nere alltid. 
Men denna terminen ska jag åka upp till Linköping några dagar. Är ju över ett år sen jag var där sist. 

Jobb ikväll alltså, och imorgon ska jag ut till Vä igen innan Anton åker. 
På kvällen får vi se vad som händer, kanske mys med Eva 😊 

Spelade spel igår. 

Sons of anarchy hela dagen och kvällen på jobb i lördags. Ändå ganska nöjd tjej 😊 
Är inne på femte säsongen nu. Bara två säsonger kvar! 😣😢 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela