Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

välbehövligt.

Publicerad 2015-02-05 01:06:00 i ALLMÄNT,

De senaste dagarna har jag faktiskt inte gjort mkt.
Både i måndags och igår så låg jag i soffan och kollade på OTH största delen av dagen. 
 
Fast igår var jag faktiskt i stan en runda, och på kvällen gick jag på bio också. 
Unbroken hette filmen. Handlade om en kille under andra världskriget. Men den handlade om en lite annan del av kriget, som man inte hör om så ofta. 
Men den var jättebra! Men sen är ju inte jag den kräsna typen. Tycker jag själv iaf haha. 
 
Idag har jag varit hos Sofie. 
Vi gick en lång runda innan vi hämtade Engla. Min lilla prinsessa. 
Åh vad hon är glad i mig, och ÅH vad jag är glad i henne. <3 
Sen myyyyyste vi massa, ja med Stella också såklart. Åt middag och sen tittade jag och Sofie på oskyldigt dömd, så var i inte hemma förrän lite i 22 ikväll. :) 
 
Imorgon ska jag inte göra mkt heller. Pyssla lite, och städa. 
Har en riktig slappvecka denna veckan. Skönt! Och välbehövligt. 
Fast ska jobba sen på natten imorgon. Men det är OK :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela