Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

jackan

Publicerad 2014-11-25 12:32:00 i ALLMÄNT,

Jag undrar helt seriöst vad jag gjort i mitt förra liv för att förtjäna sån här otur haha

Står i hallen, påklädd o färdig att gå utanför dörren, böjer mig ner för att ta mina väskor och dragkedjan till jackan går sönder!
PÅ RIKTIGT!! 
Jag menar vad faaan?! 😠🔫 

Bara att krångla av den o ta en jacka i garderoben som jag inte alls vill ha eller trivs i.
Jaja liksom haha

Får se om jag har tid imorgon förmiddag o gå en runda i Borås o se om jag hittar en ny.. 
Detta var min 'mellanjacka', som jag har när det är för varmt för dunjacka och för kallt för den tunna höstjackan, så skulle verkligen behöva en ny. 

Men nu sitter jag på tåget till Borås, är framme om typ 20 min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela