Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

ett bättre dygn

Publicerad 2014-05-29 23:45:36 i ALLMÄNT,

Kom hem för ett par timmar sen efter ett nästintill perfekt dygn! 
 
Igår direkt efter jobb så gick jag och mina kollegor Branka och Jonatan till espresso house o mös en stund. 
Sen gick jag och Branka till la cucina och drack lite cider o bara snackade. 
Mötte upp Christine och så gick vi hem till Branka och drack vin och såå. 
Gick till banken med Jonatan också, och yrade rundor precis i vanlig ordning haha. Hade verkligen skitkul! 
Riktigt bra kväll med tre förbannat fina kollegor :) 
 
Idag sov jag ganska länge, och när jag väl vaknat till liv åkte jag till stan och mötte upp Branka. Vi köpte med oss mat och gick ner till parken. 
Där hade vi ett gäng fina gamla vänner, och ett par nya ansikten också, som jag inte träffat på typ evigheter. Så himla roligt att Branka umgås med dem. 
Vi spelade kubb och krocket, lyssnade på musik och bara mös. :) så himla härligt! 
Det kommer absolut bli fler sådana här kvällar i sommar! :) 
 
Imorgon ska jag träffa min babe josefin & min lilla trollunge Isa, och kanske Sandra också, och luncha :) 
Sen på eftermiddagen ska jag åka ut till pappa och grilla o lite så. Myyys :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela