Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

familjerna B plus O ärlikamed sant

Publicerad 2014-03-30 23:28:42 i ALLMÄNT,

Åååhh såå bra helg! 
 
Gick en promenad med pappa på förmiddagen igår. Så himla skönt väder :) 
Följde med hem till vä, gjorde vid mig där o sen åkte vi på kalas till Kävlinge.
BÄST dag, länge sen jag skrattat så mkt.
Vi fyra töser+Anton såklart, har känt varandra hela våra liv, och de är några av de roligaste och stördaste människorna jag vet. <3 
 
Tänk att den lilla tösen i mitt knä fyllde 18 för ett par veckor sen. Det är stört. 
 
 
Efter vår skrattfest o lite planer vi ska sätta i verket i sommar, begav jag o pappa oss hemåt o jag gick på nästa födelsedagsfest. 
Den ägde rum hos Lisa och jag träffade ett gäng förbannat bra människor :) det var jättetrevligt och vi skrattade en hel del! 
Taxi till stan o där mötte jag upp sägi och Johanna o så gick vi till grand.
Bra kväll, och jag gick vid lite över två (tre pga flytta fram klockan?) köpte mat och mötte upp ett par olika vänner innan jag spatserade hem :) 
 
På väg hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela