Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

Stella min stjärna

Publicerad 2014-12-02 01:07:07 i ALLMÄNT,

Bouppteckningen i fredags gick snabbt och lätt. 
Åkte ut till familjen Svärd på eftermiddagen (Sofie&Engla, men Johan är också hemma alltid nu så nu kan jag säga familjen, även om de var en familj innan också såklart, så träffade jag nästan aldrig johan då), och mös med lilla Stella! 
Lilla söta älskade hjärtegrynet 💕☺
 
I lördags jobbade jag. Började 12 och slutade 12 igår. 
 
På eftermiddagen gick jag och Eva på julskyltningen och sen lyssnade vi på julkonsert i kyrkan. 
Ian var med och sjöng i kören, och så sjöng han solo också, jätteroligt att höra och han var jätteduktig :) 
 
Idag har jag varit hos familjen svärd igen, blev lite mat, mys och en långpromenad för mig, Sofie och Stella :) 
Ikväll har jag tvättat och nu sitter jag på jobb, de ringde i eftermiddags och frågade om jag kunde jobba, och det kunde jag ju. 
 
Imorgon ska jag luncha med soppan :) 
Och sen ska jag jobba på natten igen, min egen natt denna gång. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela