Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

loppunge

Publicerad 2014-12-12 00:48:39 i ALLMÄNT,

Var ju hos Josefin och Isa igår. 
Åh mina Älsklingar. 💕
Busade med loppungen, åt tacos och bara snackade. Bättre bäst. 
 
Sitter på jobbet nu.
Hann knappt hem från skolan innan jag var tvungen att dra iväg igen. 
 
Imorgon slutar jag 12 här, ska äta lunch o köpa en julklapp i stan och sen börjar jag på skolan 13.30 och har stängning. 
Går direkt till Stin när jag slutat för det blir nämligen vin&spelkväll med tjejerna :) 
 
Det behöver jag! 
På måndag när jag slutar min natt har jag jobbat 65 h + 20 h jour denna veckan. 
Jaaaa men varför inte liksom? ;) 
 
Nu ska jag kolla the hills. 
Har varit sugen på det i flera månader och nu har det precis lagts ut på tv3 play! :D 
 
 
Fick hem ett gäng filmer igår (maleficent <3) men vet inte när jag ska ha tid att titta på dem haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela