Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

klockan säger tick tack

Publicerad 2014-12-04 03:55:33 i

Klockan är fyra och jag kan inte sova.. 

Idag har jag jobbat och sen fikat med sägi. 😍

Ikväll har jag legat på soffan och haft ångest.
Ska jobba på ett ställe på fredag där jag absolut inte vill vara. Men har inget val för behöver verkligen pengarna.. 
Och jag kan knappt längta tills passet är över heller för då ska jag bara hem o sova och sen ska jag jobba dygn på mitt vanliga jobb, andra helgen av tre, inspirerande..
Blä, skithelg. 

Men imorgon är det torsdag och det är iaf fint, för jag ska åka ner till mina stjärnor🌟, Isa & Josefin. 💙💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela