Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

den där pappan

Publicerad 2014-12-18 01:21:30 i ALLMÄNT,

Är så himla nöjd med mina dagar denna veckan, de är lugna och sköna och jag jobbar lite på eftermiddagarna på skolan bara. 
Denna veckan passar mig perfekt efter de hektiska veckorna som varit :) 
 
Så imorgon jobbar jag ett par timmar till och sen ska jag möta upp min bästa älskade bror och så ska vi ta katten med oss hem till vä och äta middag. 
Pappa är inte hemma förrän på fredag så det blir Anton och jag. Mysigt! 
 
Och på fredag är det skolavslutning minsann! 
Jag behövs inte där egentligen, dvs jag får ingen lön för att följa med, men jag vill vara där såklart
Finaste älskade ungar <3 
 
Ikväll har jag tittat på finalen av PH (såklart) och även studio paradise efter så därför blev det sent. 
Puuuh vilken final! Satt på HELSPÄNN, 
Så nuuuu ska jag hoppa i säng direkt :) 
 
Hahahahah ja min pappa var ju verkligen personlig i sitt julkort till mig! ;) 
Inte ens ett 'pappa' fick jag hhahaa :P 
Bäbisen säger puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela