Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

trött som en gnu

Publicerad 2013-10-24 23:22:29 i ALLMÄNT,

massa jobb denna veckan och jag älskar det trots att det är lite jobbigt
är inte van vid att jobba 35 timmar på 4 dagar. vet att det är några timmar mindre än en vanlig arbetsvecka för andra människor, men jag har aldrig jobbat så

och så har det såklart varit mkt att ta in, två nya jobb där det händer en hel massa hela tiden.
 
så jag är faktiskt helt slut och ska hoppa i säng nu direkt
imorgon blir det en 'lång' dag på förskolan, 8.30-14.30, vilket är det längsta passet jag har.

ska bli skönt med helg,
är ledig måndag också faktiskt, och börjar inte jobba förrän 17 på andra jobbet

 
är så gaaaaaaalet sugen på att göra andra låret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela