Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

galet. kill me

Publicerad 2013-11-26 00:07:04 i ALLMÄNT,

de tre närmaste dagarna jobb är helt galna o jag vill typ bara krypa in under en stubbe o självruttna men det kan jag ju inte göra, så jag ser fram emot helgen för då ska jag o Sara åka till Göteborg!

det kommer bli crazy. på riktigt. jag känner det på mig.
nyblivna singeln Sara drar med mig på spritturne, det kan ju sluta precis hur som helst!

:)

man lever bara en gång o denna veckan lever jag efter det till MAX!


också lite crazy var att jag trillade RAKLÅNG på asfalten på väg till jobbet i lördags. måste sett förbannat roligt ut haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela