Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

jävla fan

Publicerad 2013-01-31 15:32:53 i

har inget internet för tillfället då 3 är störda i huvudet och inte kan fixa ett normalt internet åt mig som funkar, och bredbandsbolaget inte har hunnit skicka min nya router.
jepp numera har jag både 3 och bredbandsbolaget.
3 kan ju inte göra rätt för sig, så vad ska man göra liksom.

bara att bita i det sura äpplet o se glad ut. glad för att jag ska betala i ytterligare 1.5 år till 3, men inte kommer använda det en enda sekund till......

pallar inte skriva mer på mobilen, hoppas routern kommer imorgon så jag slipper sitta hela helgen utan dator. ska ju ha vit helg o vill gärna inte sitta sysslolös!
hittar ju inte en kabel heller, den ska ligga i förrådet, under alla kartonger och annat mög..


god frukost i måndags! :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-31 21:57:02

du kan använda telefonen som router o köra via mobilnätet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela