Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

glad midsommar people!!

Publicerad 2013-12-28 14:14:56 i ALLMÄNT,

Sitter i soffan med min nya julklapp som jag köpte för ett par dagar sen, nämligen min nya platta. Ganska nöjd med den är jag :) 
Min dator dansar sin sista vals när som så jag kände att vi satsar på detta. Hoppas jag blir nöjd o använder den. Är ju inte alls samma sak som en dator, och jag älskar min dator. Jag är snabb som en vessla på tangenterna, skulle lätt kunna bli världsmästare i tangentracet! :P
 
Tänkte gå o lägga mig en stund, sov väldigt dåligt på jobb inatt.
Sen ska jag städa lite o så för ikväll kommer Anton hit, vi ska kolla första hobbit (jag har sett den men inte han) så vi kan gå o se tvåan på bio i veckan, om Anton har tid ;) 
 
Imorgon blir det fjärde Harry p hos Erica, älskar att vi har börjat komma till de lite senare filmerna nu, för de är bättre än de första enligt min mening :) 
 
Bjuder på en bild från julafton där vi hälsar glad midsommar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela