Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

ledig!!!

Publicerad 2011-10-31 00:31:36 i ALLMÄNT,

jobb inatt, medans alla andra var ute och festade
men jag fick en timme extra betalt ju, i o med att vi ändrade klockan ;) utan tvekan bättre att tjäna lite extra än att göra sig av med lite extra, HEHE

idag slutade jag vid 12 typ sen åkte jag hiiiim.
cyklade ner o storhandlade (ensam, och bara till mig själv. kändes bra att handla det JAG ville ha, och inte tänka på att det ska passa någon annan också. men det är nog trevligt de första typ tre gångerna, sen vill jag nog ha det som vanligt igen...)
i eftermiddag har vi inte gjort speciellt mkt.
spelat poker har jag gjort. tänkte se om jag kan börja spela lite på internet nämligen. spännande!! :D

imorgon får vi se vad som händer
men jag har inte speciellt mkt jobb inbokat denna veckan, så jag har lite luncher bestämda istället. JAG BEHÖVER DET!
men imorgon är jag helt ledig. det ska bli jäkligt skönt faktiskt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela