Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

ganska härligt

Publicerad 2011-06-30 00:41:20 i ALLMÄNT,

jobbcoach o sen parkennnnn idag. gööööttigt!
penny unt me, yes yes mkt bra :)

här himma har jag pysslat lite med mitt lilla samtal som jag ska ringa imorgon
vill inte lägga mig för då blir det morgon fortare och då måste jag ringa det där samtalet.. uh tycker inte om att ringa sådär.. det är läskigt!

imorgon blir det solstolen igen, men vi får se vart. om det blir i parken eller här nere på gården kanske
hur som så måste jag sola sidorna, ser ut som en zebra just nu haha!!


fredrik ligger o snarkar, det hörs genom den stängda dörren. det är lite roligt.


Kommentarer

Postat av: aye

Publicerad 2011-06-30 22:57:41

fin hoppbild^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela