Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

innebandy

Publicerad 2010-10-30 00:15:26 i ALLMÄNT,

två lektioner och sen åkte jag hem till vä för att umgås lite
blev en trevlig stund med assistenter och mamma innan my kom och hämtade mig
vi körde till önnestad för att kolla innebandy minsann! :)
och JÄVLAR vad dom köttade!
sjukt våldsamt och jag&my trodde vi skulle dö varje gång dom hamnade framför oss med bollen och slogs som värsta vildarna. trodde ju dom skulle ramla över sargen och landa på oss!
men det gick kanonbra, och helt plötsligt var matchen slut, och vi gick hem med 14 mål, 2 röda kort, oräknat antal svordomar, ett 20-tal sargtacklingar och 2 nakna rumpor, i bakfickan! ;)
kvällen slutade på max där jag och my fick lilla my-glas i vår maxbox. FINT!

imorgon ska jag möta elin i stan och få mina nya vantar, och sen ska jag träna :)
på kvällen blir det minsann pardy är det tänkt!
jag har fortfarande inte hört av mamman och jag är taggis som fan på pardy så även om hon hör av sig imorgon så kommer jag nog säga nej
dagen innan är det faktiskt OK att säga nej, speciellt när hon har sagt att hon skulle höra av sig, men inte gjort det

det ska iaf bli RIKTIGT fint med pardy i hlm, länge sen jag var där & det är ju med några av dom finaste töserna med :) ♥

nu ska jag kolla ett avsnitt greys innan sängen kallar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela