Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

äntligen lördag!

Publicerad 2010-11-27 15:58:59 i ALLMÄNT,

today is the day

ska snart åka hem till mamma&pappa och äta middag och mysa
skulle egentligen åkt till åhus till malin men det bidde inte så. en annan gång :)

sen ikväll åker jag direkt från mamma&pappa till stan en runda. mihi.

imorgon ska jag jobba tre timmar, 7.30-10.30. ganska lagom ändån faktiskt :)
senare på dagen blir det julskyltningen med mamma+assistenter&pappa :) kanske anton med.
på kvällen har jag tvätt-tid. så då blir det tvätt och STÄD. plugga också om jag hinner.



kallt och jävligt
tur jag har ludde och svante! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela