Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

panerad torsk

Publicerad 2015-03-03 00:53:44 i ALLMÄNT,

Övernattning hos pappa inatt. Fjanten var ju hemma :) 
Så blev middag, Wallander och film och sen åt jag o Anton frukost tillsammans i morse (pappa hade kört till jobbet) 
 
Efter Anton åkt hem så har jag inte gjort ett enda dugg här hemma. 
Jo, var på Willys och handlade och sen gjorde jag middag.
Min middag idag blev panerad torsk, potatis och sån där vit filsås som man fick i skolan ni vet? Så SJUKT GOTT blev det!! Nästan lite galet faktiskt :) 
 
Imorgon har jag inte heller något speciellt planerat.
Får se vad som händer helt enket :) 
 
 
Hittade en halvsuddig bild på lilla hjärtat
Hon bara växer o växer. Sjukt att hon blev tre månader förra veckan. 
Känns som det var typ två veckor sen Sofie skickade mitt i natten när jag var på väg hem från fest och jag grät, skrattade och hickade på exakt samma gång. 
Min lilla pluttunge <3 
 
Ja, ni får stå ut med barn och bebis-bilder i typ varje inlägg ;) 
Jag träffar Sofie och flickorna varje vecka och de ligger mig extremt varmt om hjärtat, då blir det helt enkelt så :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela