Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

Peter pan <3

Publicerad 2015-03-08 23:13:07 i ALLMÄNT,

O så var det söndag igen. 
Sitter på jobbet nu. 
 
Helgen har varit riktigt bra och fin!
 
I fredags tittade jag på Peter Pan med min kusin och moster. 
Sååå himla bra! Jag fullkomligt älskade det. Men det visste vi ju att jag skulle göra ;) 
Efteråt gick jag upp till Ian ett par timmar, han hade lite spontanfest. Älskar de där människorna! 
 
Igår var jag med pappa och tittade på husvagn i Bromölla. 
Han behövde en ny för den gamla blev stulen (och sen hittad igen) och förstörd av uteliggare/tiggare i höstas. 
Han gjorde ett bra köp tyckte jag! :) 
 
På kvällen var det pardy hos Sägi. 
Vi blev bjudna på middag först av Calle, gott och lyxigt att få maten serverad ;) 
Förfest sen, det var en bra kväll, mkt diskussioner med Calle haha. Men det var roligt! 
Var också inom en runda hos Cilla och Christian som hade förfest två porter bort, mkt människor man kände. Lovley :) 
Blev banken sen, men var tyvärr inga människor där. Det var synd, men sånt som händer ibland. 
 
Idag har det varit jättefint väder men jag har verkligen inte orkat gå ut. 
Hade lite ångest faktiskt. Men det kommer fler fina dagar :) är ju förhoppningsvis vår nu!!! :D och som jag längtat! 
Så blev soffan och Ebba och Didrik på TVn. Älskar Ebba och Didrik. 
 
Jag och stefan blev inte bra på groupien så vi fick ta en egen groupie haha! 
 
Jag bad om extra feferoni till min kebab, jag fick 7 stycken! ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela