Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

Ralf&Walter

Publicerad 2015-01-19 00:03:00 i ALLMÄNT,

Lugn helg och det har varit så skönt. 
 
I fredag efter jobbet åkte jag direkt till Erica&Rikard. 
Vi tittade på sista hobbit (tredje gången för mig ;)) och M.Ö.S med pojkarna. 
 
Det var inte många minuter av de sex timmarna jag var där, då jag inte hade en liten kille i famnen. 
Mös ihjäl med Ralf, han somnade i min famn och så matade jag honom två ggr. Har aldrig flaskmatat en så liten bebis förut så det var gosigt :) 
Och sen hade jag sprattelfisen Walter i famnen också en lång lååång stund. När jag skulle gå hem protesterade han högljutt! Han gillade mig :) och det var ömsesidigt! 
 
Vi skulle åkt till Kävlinge igår men de blev sjuka så jag stannade hemma och gjorde ingenting! Och gud vad skönt det var! 
Jag gjorde pizza, slöstädade och tittade på game of thrones. Började om på första säsongen. För det är bäst. 
 
Idag har jag varit hos pappa och ätit middag. 
Nu sitter jag på jobb med feber. Inte så himla roligt.. 
 
Blev en enda (dålig) bild på pojkarna, när de bökade rundor ;) 
 
Hämtade ett paket från lagerhaus. Nöjd! 
Har fått riktig dille på papperslådor och boxar. Vill ha hur många som helst överallt!! 
 
Klädde om en skolåda ikväll med papper jag fick i lagerhaus-paketet. Ska göra om ännu fler :) 
 
Pappa fick en wiskey av Sofielunds och Johan för att han haft katterna där hemma. Han blev glad! 
Jag fick ett presentkort på HM. Jag blev också glad! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela