Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

O'learys

Publicerad 2015-02-28 15:10:06 i ALLMÄNT,

Middag på O'learys igår med Sägi, Calle, Benny, Sandra, David och Stefan. 
Jättemysigt verkligen, god middag och bra sällskap! Länge sen jag träffade dem allihopa så det var kul :) 
Jobbade några timmar på skolan på dagen också, var länge sen jag var där nu så det var mysigt. :) 
 
Nu sitter jag på jobbet. 
Börjar tröttna riktigt rejält på mina helger känner jag.. 
Känns som jag jobbar alla helger alltid trots att det bara är två helger i månaden och det har jag ju jobbat i flera år. 
Är nog för att veckorna går så himla fort, för att jag tyvärr har lördag/söndag-dygnen och missar jättemkt med vännerna på helgerna, och för att vi gör grejer som jag inte är så himla förtjust i, när jag jobbar.. 
Men nu är detta min 2/2 så är ledig nästa helg iaf :) 
 
Imorgon slutar jag 10 och sen får jag åka hem och sova ett par timmar för sen ska jag åka ut till pappa och umgås med min fjant :D
Ska sova där till måndag så vi kan umgås så mkt som möjligt innan han åker tillbaka till Linköping på måndag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela