Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

lite av varje

Publicerad 2015-02-20 00:59:52 i ALLMÄNT,

Jaha vad händer i mitt liv? 
 
Så mkt så jag hinner knappt med mig själv. 
Jag förstår inte hur alla andra människor lyckas få en balans med allt. För jag kan verkligen inte få till det..
 
Well nu är jag här iaf. 
I lördags var det alltså fest hos Ian. 
Där var en jäkla massa människor men jag orkade inte vara social på engelska (där var en hel hög med utbytesstudenter o sånt) så jag höll mig till min lilla klick med fina vänner och fy vad roligt vi hade!
Älskar verkligen att umgås med dessa människor, de är så crazy allihopa :) 
Blev Olles sen vilket var ganska lagom för min del som skulle upp tidigt på dop. 
 
Dop för min lilla stjärna Stella alltså. 
Det var jättefint, och jag höll ett litet öga på Engla i kyrkan haha, inte lätt för en 2,5-åring o sitta still över en timma ;) 
Efteråt blev det smörgåstårta och tårta i församlingshemmet, jättetrevligt att träffa alla Sofies och Johans släktingar! De var jättehärliga :) 
 
Jobbade sen på natten/i måndags och på kvällen åt jag o Desiree sushi innan vi spanade in Mr Grey på bio. 
I tisdags jobbade jag i Knislinge. 
Igårkväll åt jag sushi med tjejerna och tittade på Mr Grey igen haha! Hade redan bestämt med Desiree när tjejerna frågade så körde på bägge helt enkelt :) 
Men den var sådär tyckte jag nog ändå. Inte bra men inte dålig heller. Lite långtråkig emellanåt. Men roligt att ha sett den iaf! ;) 
 
Idag har jag legat i sängen hela dagen, varit helt slut. 
Har tvättat men det är väl ungefär det enda.
Det är utmattande att vara nytatuerad! ;) 
 
 
 
Mina två fina <3 
 
Ska aldrig mer köpa färs till min tacos, nu är det pulled pork som gäller. 
SATAN I GATAN vad gott det var alltså. 
 
Tradera är bäst, visste ni det? Så nöjd! 
 
Hade premär på mina nya skor en dag. Ojojoj vad snygga de är!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela