Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

SOLEN!

Publicerad 2014-03-31 23:40:20 i ALLMÄNT,

Lagom dag igår :) 
Sov ganska länge men ändå inte tillräckligt med tanke på att vi flyttade klockan. Meeen men! ;)
Väl hemma hos mamma o pappa så satt jag ute hela eftermiddagen, blev en tre timmar ändå. Gött! 
 
Idag har det också blivit en massa sol :D 
Först gick jag en lång promenad på en mil och sen satt jag i fönsterkarmen i över två timmar. 
Finns inte många själar som är så otroligt glada över att solen äntligen är här, som jag är!! <3.
 
Imorgon ska det inte bli lika varmt idag så blir nog bara en promenad och sen får vi se :) 
Och skulle verkligen behöva leta upp mitt gymkort nu så jag kan köra lite styrka och inte bara mina promenader.. 
Men det löser sig nog :) 
 
 
Ääälskar byxorna, de är så somriga o härliga :) 
Min älskling. 
Sol i min fönsterkarm. 
Lunch också. 

Kommentarer

Postat av: Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Publicerad 2014-04-01 00:07:15

Söööötkisse är det en ragdoll?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela