Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

Loke & Balder

Publicerad 2014-12-23 01:35:20 i

Ligger i sängen och lyssnar på julmusik. 
Fick ett litet städryck så städade i köket sådär mitt i natten, väntar bara på diskmaskinen nu som snart är klar, så kan jag sova sen ☺

Ikväll har jag o Antonfjanten varit på bio. Blev hobbit, andra gången för mig och första för honom ☺

Imorgon ska jag upp o duscha, koka soppa och slå in paket innan jag åker till stan, köper sushi och möter upp Anton. 
Sen åker vi hem till pappa. Ska äta julmat och öppna klappar o så tänkte vi ☺. 
På julafton åker vi till morfar o vi pallar inte släpa med julklappar dit när det ändå bara är vi tre som ger till varandra. 

Ska bli gott med både sushi och julmat imorgon!!!

Massa mys med tigrarna imorgon också, längtar redan!
Hm jag har kanske inte nämnt det? Jo vi är nämligen kattvakter åt Familjen Svärds två kisar en vecka nu över jul, så de kom hem till oss igår. 
Familjen är ju mina vänner men pappa tyckte synd om katterna, att de skulle vara i min lilla lägenhet när de är vana vid ett stort hus så han erbjöd att de kunde vara där. Så det är de nu 😁
De är jättemysiga o fina, vi mös med dem till tusen igår o Anton säger att de trivs bra i huset o så, så det känns bra 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela