Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

ugglor

Publicerad 2013-10-29 20:10:26 i ALLMÄNT,

Ikea i söndags med alla jönssons och jag hittade en hel hög med fina grejer!
men mest nöjd är jag ju ändå för min nya MATTA! :D såååååååå fiiiiiiiiiiiiin

igår gick jag en runda på stan och åt lunch på rosegarden med liese :)
och på kvällen blev det lite jobb i stormen! höll på att blåsa iväg men som tur var så höll vi oss kvar på marken ;)

idag har jag jobbat och sen ätit sen lunch med sägi på HoB.

imorgon är det ganska kort dag, 9.30-13 och sen ska jag hem till mamma :)
och sen på kvällen är det ju LASSE! längtar så jag knappt vart jag ska ta vägen :D ♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela