Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

finare kan det inte bli

Publicerad 2011-06-30 21:59:23 i ALLMÄNT,

finfint! :)

ringde mitt lilla samtal och det gick bra. vad är det jag har gått o varit orolig för.. TYP.
satt ute på gården i två timmar tills jag inte pallade mer. det är så jäkla tråkigt att sola ensam!
cyklade till stan där jag gjorde lite ärenden, och sen har jag tvättat och diskat. duktiga johanna!

i helgen har jag fullt upp! iaf imorgon och på lördag.
imorgon eftermiddag ska jag hem till mimmie, hon ska bjuda på middag minsann! :) fint ska de' va'!
sen åker jag direkt till hörby där det vankas fest hos desiree&oskar!

mmmmm fredagar är egentligen inte min grej att festa, men är man bjuden så är man juu såklart.
och det ska bli askul! sist jag festade där var gaaaaaaaaaalet så det ska nog inte bli några problem ;)
på lördag kommer pappa o hämtar mig där, för vi ska på konfirmation i kävlinge. det ska bli fint.
hoppas jag inte är för bakis bara hehe. får proppa i mig dubbla resorb innan jag lägger mig. det löser sig nog.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela