Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

sådär lite extra

Publicerad 2010-11-29 17:09:14 i ALLMÄNT,

honey im homeeee! typ haha
nej men jag har haft viktigare saker för mig än att blogga :)

igår var jag barnvakt. han är så söt min lilla E, mysa och gosa tycker han om, stora pojken :)
när jag slutat åkte jag hem en runda och powernapade och sen åkte jag till stan och gick julskyltningen med mamma&pappa + assistenter. det var trevligt. lite för mkt snöfall för min smak dock
på kvällen sen så städade jag innan jag fick besök av F.

det är fint att somna & vakna bredvid någon man tycker om sådär lite extra

idag har jag bara haft en lektion, och jag hade den med tre bra töser och en sjuk lärare så jag skrattade som vanligt typ ihjäl mig.
hur ska jag klara mig till våren undrar jag. det är dessa skratten jag LEVER på nu när det är så kallt o blött o jävligt ute
efteråt tog jag en fika med emmeli. hon är bra.

nu sitter jag här, ska börja plugga, och senare ikväll kommer F. han är fin.

han liksom drar upp mig ur mörkret

Kommentarer

Postat av: Sophie

Publicerad 2010-11-30 17:08:33

jo du förstår, vissa kan få det att se roligt ut. faktiskt :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela