Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

shopping

Publicerad 2015-01-08 02:11:57 i

Klockan är mkt men så blir det ibland. 

Lite jobb i förmiddags i Bromölla.
När jag skulle åka hem så kom inte tåget och inte ersättningsbussen heller så stod ute o väntade i 50 min. Det var inte det roligaste jag gjort.. 

Men efter det blev det shopping minsann! 
Blev helt insnöad på de där barnkläderna som jag älskar, så slutade med jag har köpte en jäkla massa! Både till alla sju älskade och till ett par till hihi. 
Så nu blir alla mina älsklingar glada 😁 och fina. Finare! 💙💜 

När jag kommit hem gick jag ner till rusta, behövde köpa torrshampoo. Men man kommer ALLTID ut med annat som man inte behöver. 
Så även denna gång! Blev fyra asfina vinglas. Fast jag använder ju dem till allt annat haha, hade premiär med mjölk ikväll 😉 
Gick också inom team sportia o grattade Soppan som fyller år idag! 🎀🎁🎂🎈🎉

Imorgon ska jag mysa på stan med Sofie och Stella 😄
Följer nog med dem hem efteråt, saknar min Englaprinsessa så vill mysa lite med henne också. 👼👸

HAHA hittade denna på mobilen.
Min älsklings(giraff?)fjant 😘 

Kommentarer

Postat av: Sandra Söderling

Publicerad 2015-01-08 08:23:10

Sjuuukt fina vinglas 😍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela