Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

mitt nyår 14/15

Publicerad 2015-01-02 00:02:56 i ALLMÄNT,

Nyårsafton igår då ja. 🎈🎉
Och vilken nyårsafton det blev sen! 
 
Började med förfördrink, förförrätt och mys med mina tjejer Linda och Eva. 
Väl hos Ian så blev det fördrink och mingel innan vi började med maten osv. 
 
Jag satt verkligen vid BÄSTA bordet, hade Linda mittemot mig, och så hade vi vejrum, Peter och challe som jag redan känner, modig som jag stött på ett par ggr, plus två andra stiliga herrar som var mkt trevliga 😊
Min bordsherre hette Ulrik och var dansk! Fattade inte ett dyft av vad han sa, det hade vi väldigt roligt åt hela kvällen. "Va? Va? VA??!!" 😂😂😂
 
Förrätt, middag, efterrätt, sång, meeeer sång, och massa fisherman. Och en jävla massa skratt! 
 
Kollade på raketerna ute vid stora torg, lika stort misstag som alla andra gånger man varit där.
Men hade inte så mkt val när festen var 100 meter från torget. Stod dock en bra bit ifrån, in på en av gågatorna. Mitt på torget är ju bara onödigt.. 
Men jag var livrädd o kunde inte riktigt njuta av raketerna.. Lite synd faktiskt.
Sa till några ungjävlar ett par ggr också, stå mitt ibland alla o hålla smällarna och raketerna i händerna och inte ens sikta dem uppåt. Men ja, respektlösa idioter, de skrattade bara åt mig. Men de flyttade sig iaf lite.. 
 
Festen fortsatte med dans, yrande, crazyness, skratt och flipp med bl.a två favoriter- Jonas och Linda. 
Ja massa sånt som jag tycker om helt enkelt! 
Festen slutade för min del vid 02.45-snåret tror jag. Hade nog kunnat fortsätta ett par timmar till men ibland blir det så helt enkelt! 😃
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela