Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

Min lilla bäbis

Publicerad 2015-01-15 06:40:38 i

Hatar när jag är hemma så lite som jag är just nu. 
Tycker så himla synd om bäbisen.. 

Hon är som ett plåster på mig precis hela tiden när jag är hemma, o framförallt nu på morgonen vill hon mysa, stryker sig mot benen och sitter vid mina fötter och tittar på mig med stora ögon.
Men jag har ju inte tid med henne.. och det gör så himla ont i hjärtat. 
Och så dessutom åka iväg o veta att jag ska bara borta typ 14, 15 timmar.. 

Jag har inte valt att ha bäbisen såhär, hon är inte min katt till att ha i lägenheten från början. 
Men vi kämpar på. 

På helgen är hon hos pappa och blir bortskämd med massa mys och trädgård. Det tycker hon om.
Och nästa vecka, nästa vecka ska jag vara hemma mer. 😊 

😻💙💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela