Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

hemma förevigt

Publicerad 2015-01-06 00:39:40 i ALLMÄNT,

Äntligen hemma efter jobb. 
 
Och äntligen hemma länge! Typ forever. 
Har inte varit hemma typ överhuvudtaget sen innan jul! 
Bara varit hemma o vänt, eller sovit o sen iväg igen direkt på morgonen typ. 
Men i o med Anton åker uppåt imorgon och pappa börjar jobba igen så blir allt som vanligt. Är ju mest där jag har varit dessa två senaste veckorna. 
 
Men med vardagen kommer också det där skittråkiga. Städa, tvätta, laga mat osv.. 
Inte många matlådor jag gjort de senaste veckorna, tvättat har jag gjort när det varit extrem kris, dvs inga trosor kvar typ haha, och städat har jag inte gjort alls. Ser ut som KRIGET här! 
Men men, bara ta tjuren vid hornen och gör'at :) 
 
Min kväll på jobbet har bestått av tatueringar, väskor, dop-present och 1-årspresent. 
Har inte kommit fram till någonting överhuvudtaget faktiskt. Får klura lite till på de karamellerna känner jag :) 
Framförallt de två sistnämnda.. Två av mina älsklingar ju! 
 
 
Lite sol i Turkiet hade ju inte suttit fel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela