Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

diverse mys

Publicerad 2015-01-24 00:49:34 i

Kom hem för en liten stund sen och la mig i sängen direkt.
Har varit på middagsmys med tjejerna hos Christine. Bästa som finns. 💜 

Har varit en del jobb denna veckan, men har även hunnit med kompismys, vovvemys och bebismys. 
Var hos Désirée och Oskar igår, var jättelänge den jag träffade Désirée så var verkligen på tiden, hade mkt att ta igen. 
Och Ida myste ihjäl sig i famnen på mig 😊 men hon har gillat mig under alla år, lilla Ida. 🐶 sovit på min kudde och sånt när jag sovit hos dem ☺. 
Och idag har jag hunnit mysa med Sofie, Engla och Stella. 
Blev också en långpromenad för oss alla tillsammans med Elin och Lillie som var i 
krokarna 😊 

Imorgon ska jag jobba dygn och sen på söndag ska jag direkt till Kävlinge på 1-årskalas. 
En av mina små favoriter har ju blivit så stor!! 👶😘💜 

Åh min lilla Englaprinsessa, hon grät så när jag skulle åka hem i eftermiddags. 
Är ju den största komplimangen man kan få på ett sätt, men mitt hjärta gick ju i tusen bitar när hon var så ledsen också såklart. 💔💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela