Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

rosenrasande

Publicerad 2014-11-22 18:07:59 i

Jag är inte den som blir riktigt förbannad speciellt ofta, det händer nog knappt varje halvår faktiskt.
Men denna veckan har jag blivit riktigt rosenrasande två ggr. 

Nu har jag hunnit lugna mig lite men den som kommit i min väg för 1 timme sen hade jävlari åkt ut från balkongen med huvudet före. 

Vänner som man gett sitt hjärta till och lite till.
Fy i helvete vad förbannad jag är. 

😠🔫


Men nu ska jag göra vid mig och sen är det pardy hos fina bästa Eva med en drös andra underbara människor. 

Kommentarer

Postat av: Desiree

Publicerad 2014-11-23 22:19:58

?😔

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela