Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

Allt på samma gång

Publicerad 2014-11-19 13:52:35 i ALLMÄNT,

Har varit mkt nu, blev inringd i söndags eftermiddag, gick direkt till mitt vanliga jobb efteråt på kvällen (sov dåligt på jobbet dessutom) och sen så var jag på skolan på eftermiddagen också. 
Det är jobbigare än man tror att flänga sådär. 
 
Jobbade också igår som vikarie, och där är jag även idag. 
Ska vara här på fredag också. 
Kunde jobbat imorgon med men jag sa faktiskt nej. 
Kände verkligen att jag inte orkar 7-16 fyra dagar i rad (måste gå upp 5.30..) 
Visst, det är många som har det såhär måndag till fredag alltid (eller oftare om man har morgonpigga barn..) men som jag har sagt förut, jag är inte van vid detta och man vänjer sig så snabbt när det är lite slappare. 
Så det blir automatiskt lite jobbigt då. 
 
Men ja. Nu ska jag sluta babbla om det. 
 
I lördags var det överraskningsmiddag med tjejerna för josefin på garvaregården. Mysigt, roligt och gott!
Sen åkte jag ut till Soppan och Sebbe, för de hade förfest. 
Stad i ljus och lite annan allsång + dans, det kan aldrig bli fel! 
Olles sen, massa yrande och serious talk och sånt. Bra kväll! :) 
Subway innan taxi hem. 
 
Imorgon är jag som sagt ledig och får jag välja själv så kommer jag inte lyfta ett finger!! 
Sons of anarchy hela dagen är min önskan just nu. 
 

Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2014-11-19 18:15:00

Mums!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela