Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

vill ha lite ledigt

Publicerad 2014-12-09 00:19:06 i ALLMÄNT,

Jobb jobb jobb. 
 
12 timmars jobb i fredags, dygnet lördag-söndag. 
Skolan idag, samma imorgon och även torsdag, då blir det en lång dag. 
 
Hoppas VERKLIGEN jag kan få vara ledig på onsdag så jag kan åka till Josefin & Isa. 
Utöver skolan på torsdag ska jag nämligen jobba på natten, och sen dygn igen lördag-söndag och även söndagnatt. 
Yes, vet fortfarande att det är mångas vardag, men inte min! :) 
 
Men på fredag blir det vin&spelkväll med tjejerna. Hörde något om julklappslek också :) 
 
Jag och Anton dricker goda drinkar i turning torso! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela