Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

viiiiin

Publicerad 2014-12-15 00:20:38 i ALLMÄNT,

Sitter på jobbet. 
Sista natten. Åh vad glad jag är för det. 
Hur mkt jag än trivs på mitt jobb så har helgen varit jobbig med totalt typ 10 lediga timmar. 
Fast var ju faktiskt hos Christine i fredags, jag och linn. Blev bjudna på mat, drack vin och spelade Geni. 
Bästa flickorna, synd att de andra tre inte kunde. Men en annan gång! :) 
 
Imorgon slutar jag 13, då ska jag åka hem och lägga mig på soffan och inte lyfta ett finger på resten av dagen!! 
 
I veckan har jäst inte bestämt något alls än! Helt blank.
Förutom helgen då. Den är fullproppad :) blir så när man jobbat tre helger i rad.. 
 
 
Nu ska jag fortsätta titta på SOA. Är faktiskt inne på fjärde säsongen nu! ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela