Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

julkort med trollungen på

Publicerad 2014-12-17 01:13:00 i ALLMÄNT,

Sov för länge innan jag jobbade på skolan ett par timmar.
Ikväll har jag bara gjort matlådor och kollat film med tända ljus. Mysigt :) 
 
Imorgon ska jag till AF, vårdcentralen och sen ska jag jobba ett par timmar. 
Jag tjänar typ ingenting på det, men jag älskar mitt jobb, mina ungar och såklart mina kollegor så behöver de min hjälp ställer jag upp om jag kan :) 
 
Fick julkortet som jag väntat på idag (visste om att det skulle komma, trodde bara det skulle kommit för en vecka sen!), julkortet på min lilla trollunge. <3 
 
Fick också nyårsklänningarna på posten idag, men de kändes inte helt 100% OK någon av dem. 
Så har hittat ett par andra som jag hoppas känns bättre :). 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela