Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

dan före

Publicerad 2014-12-23 17:09:00 i ALLMÄNT,

Idag är det tisdag och imorgon är det julafton. Lite sjukt ändå. 
 
Min helg har varit extremt händelserik. 
Och typ bäst också för den delen. 
 
I fredags var jag hos mina älsklingar, gick till lekplatsen med Engla och mös med Stella :) 
På kvällen var vi hos Christine på glöggmys. 
En hel drös med människor som jag uppskattar och tycker om. 
Julklappsspel, mustacher och så massa skratt på det. Lovely!
 
I lördags gick jag en runda på stan med pappa och anton, vi handlade på maxi och på kvällen körde vi pardy hos Eva. 
Spelade spel och sånt mys bl.a. Jag och Linda var också över hos Manne en runda, blev bestämt att vi skulle till grand så jag och eva följde med Emma och Elin. 
Skitkul, alldeles lagom med folk så det var jätteskönt :) 
 
I söndags sov jag mest typ, och på eftermiddagen så åkte jag ut hit till Vä för jag o Sofie skulle ta hit katterna tillsammans. 
Stannade här tills jag åkte till jobbet vid 21. 
 
Nu springer de omkring benen på oss här i köket, de ÄLSKAR mat och vill gärna ha all julmat som vi plockar fram haha. 
Gullefjun :) 
 
NUUU JULMAAAT
 
Mitt bidrag till julklappsleken
 
MUSCHE
 
Evas fina kise
 
Sushi till lunch på lillejul
 
 
Blir mkt kattbilder nu men de är ju så fina så kan ju inte låta bli. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela