Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

nouw?

Publicerad 2015-03-12 01:00:56 i ALLMÄNT,

Var hos Josefin, Victor och Isa igår. Favoriter 😊
Jag Josefin och Isa gick en runda, Isa är stors tjejen nu och går, helst med hjälp av en utsträckt hand visserligen, men ändå. Vart tog min lilla lilla pluttunge vägen?? 
 
Idag skulle jag gått på personalmöte vid 13 och sen träffat Linda, men de ringde från skolan så blev jobb, 11-16.45. Älskar de tiderna!
Direkt efter blev det en fika med Linda, vi smider planer 😎 kommer bli awesome!
 
Nu sitter jag i sängen och ska snart sova. 
"Tidigt" för att vara jag just nu, har lagt mig efter 02 de senaste veckorna. 
 
Imorgon ska jag ut till Sofie och flickorna 😄😍
 
Funderar på att byta bloggplattform till nouw. 
Har funderat på det ett tag, men nu jag nästan bestämt mig. 
Nu är bara frågan vad jag ska heta. IdaJohanna som jag egentligen vill heta rakt av, är upptaget (hon gjorde sin blogg för 8 dagar sen. >8<!!! hade jag varit 9 dagar snabbare hade jag fått mitt eget namn.. Irriterande) så vi får se vad jag bestämmer mig för.
Vill egentligen inte heta något med mitt efternamn så man kan vara lite mer anonym om man vill.. 
Så vi får se! 😃 
 
 
Nytvättat! 
 
Fick ett nytt halsband i brevlådan igår. Bästa bästa Harry P 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela