Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

äntligen!

Publicerad 2015-03-06 01:56:21 i ALLMÄNT,

Sent nu, men jag sitter på jobb. 
Brukar inte bli så tidiga kvällar här haha 
 
Idag har jag varit hos Liese.
Mer än två månader sen jag träffade henne, och barnen har jag inte träffat sen Lovis 2 års-kalas i september så det var verkligen jättemysigt :) <3 
 
Imorgon är det fredag och då händer något som jag har sett fram emot sen i oktober! 
Vi ska se Peter Pan på teatern!!!!! Ååhh vad jag har längtat efter detta! 
Som många vet så har jag ju bl.a ett citat från Peter Pyan tatuerat på låret, så Peter Pan är verkligen en stor favorit. 
Jag älskar allt som Emil Sigfridsson och David Rix producerar på teatern, men detta.. Åh!
Ska se den med kusin och moster. :) och gissa vad- vi ska äta sushi innan!! :D 
 
Slutar 12 imorgon o då ska jag direkt bort till skolan på ett möte. 
Vet inte om jag nämnt det, men jag har fått ett litet vik på skolan på tre veckor, börjar på torsdag om två veckor. 
Så blir de tre veckorna och sen även varje fredag fram till skolavslutningen. :) 
Så under de tre veckorna ska jag jobba 140%, inte mkt till liv där inte haha.
Men det är helt OK, är ju som sagt bara tre veckor. Får tänka på lönen när det är som jobbigast ;) 
 
Nej nu hoppas jag att jag får gå och lägga mig snart. 
Ska nog bädda nu så jag är beredd :) 
 
 
Inte alls förtjust i mina nya skor! 
Mina rosa converse är sönder (lite ledsen för det:'/) och har funderat sen förra året om jag skulle satsa på ett par palladium och nu gjorde jag helt enkelt slag i saken :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela