Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

massa flickor

Publicerad 2015-01-29 00:20:07 i ALLMÄNT,

Mys med mina tre flickor igår. Bästa. 
Jobb inatt. 
Idag skulle jag städa men jag somnade på soffan. Jag är nog den lataste jag vet haha. 
Men har plockat undan lite iaf, och ska fortsätta lite till nu innan det är dax att sova. 
 
Imorgon ska jag till Hässleholm och träffa Stina, Emma och Juni :)
Emma och Juni träffade jag senast i somras och Stina måste vara ett år sen, minst! Så det ska bli jättemysigt! 
Crazy att det är snart 10 år sen vi började gymnasiet tillsammans. Vart tar tiden vägen liksom? 
 
Emma & Stina för 5 år sen. 
 
Jag och Juni i somras. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela