Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

vilddjuren

Publicerad 2015-02-26 23:34:00 i ALLMÄNT,

En dag till med mina tre tjejer :) mina fina tre. 
Vi åt fenix-mat, kollade oskyldigt dömd, myste med min minsta gladfis och gick en skön promenad i det fina vädret. Ikväll åt vi varma mackor och fruktsallad till middag :) 
 
Nu städar jag lite, möblerade ju om igår så är ju en del att göra här haha. 
Imorgon ska jag tvätta håret på dagen, kanske träffa Anton en stund på eftermiddagen, och sen på kvällen ska äta middag på O'learys med vänner.
Det ska bli jättemysigt för var länge sen jag träffade dem :) 
 
Två fina vilddjur <3 
 
Hjärtat i sin nya mössa hon fått av bästa tant Ida-Johanna :) 
 
Fick denna i brevlådan idag, där ändamålet är Ian's St Patricks day-fest i mars :) 
 
Fick även dessa i brevlådan idag.
Älskar verkligen mönstret på klockorna, så himla våriga och fina :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela