Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

toy story

Publicerad 2015-02-24 01:22:35 i ALLMÄNT,

Sitter på jobbet. 
Är dock inte det minsta trött för jag sov sjukt länge idag. Så länge så jag skäms över mig själv haha. 
När jag väl vaknat så låg jag kvar i sängen och tittade jag på toy story 2 och 3. 1an såg jag här på jobbet i lördags. 
 
Imorgon fick jag gå en timma tidigare från jobb för jag ska luncha med soppan :) 
Länge sen vi sågs så det ska bli mysigt. 
Blir rosegarden & sushiiiiiii. Sushi sushi min älskade sushiiii :D 
 
 
Idag blir det lite blandade bilder som glömts bort typ haha 
Vi <3 
Min fina. 
 
Älskling på dopet 
 
Hahahaha dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela